Close

Godziny otwarcia: Pn-Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00

SERWIS ROWEROWY HARFA-HARRYSON

Od ponad 30 lat specjalizujemy się w montażu, serwisowaniu i naprawach rowerów wyścigowych wszystkich marek, naprawiamy również inne rowery standardowe.

Profesjonalny Serwis Rowerowy Harfa – Harryson Wrocław

W serwisie rowerowym  Harfa – Harryson  naprawiamy i serwisujemy rowery wszystkich marek dostępnych na rynku.

W sklepie sprzedajemy rowery marki COLNAGO i FELT ale nasz profesjonalny serwis specjalizuje się w naprawach i serwisowaniu wszystkich rowerów:  szosowych, do jazdy na czas, triatlonowych, gravel, MTB oraz przełajowych,

W serwisowaniu i naprawach rowerów specjalizujemy się już od ponad – 30 lat.

Wykonujemy usługi profesjonalnie na najwyższym poziomie, szczególnie rowerów szosowych, do jazdy na czas i triathlonowych.  

Praca w serwisie - Jan Faltyn i Dariusz Wizner


Janek Faltyn i Darek Wizner to duet, który jest wielkim, niezastąpionym i ważnym wsparciem dla wykonywanych przez nas usług serwisowych i samej marki Colnago.

Darek i Janek to specjaliści, którzy gwarantują precyzyjność wykonanej pracy, staranność i najwyższą jakość usług serwisowych. Wysoki poziom usług serwisowych jest bardzo ważny dla klientów, którzy posiadają wysokiej klasy rowery markowe.

Jan Faltyn, to były utytułowany kolarz słynnego klubu Dolmel Wrocław, były Vice Mistrz Świata na torze i wielokrotny Mistrz Polski na torze i na szosie.

Jest znakomitym specjalistą w serwisowaniu rowerów szosowych, jest związany z firmą Harfa Harryson i serwisem rowerowym we Wrocławiu od ponad 20 lat.

Nigdy nie rozstał się ze swoim szosowym rowerem Colnago, nadal bierze czynny udział w wyścigach szosowych dla amatorów, dzięki czemu na bieżąco ma możliwość testowania różnego rodzaju komponentów.

Darek Wizner jest specjalistą w serwisowaniu zarówno rowerów szosowych, Gravel i MTB, jest fanem jazdy na rowerze, bierze udział również w wyścigach szosowych i MTB.

Przygotowanie roweru w serwisie przez naszych mechaników, to gwarancja najwyższej jakości usług, czego dowodem jest też to, że z ich usług serwisowych korzystają najbardziej wymagający klienci z różnych stron Polski, z klientami rowerów Colnago włącznie.

Obaj są niezastąpieni dla naszej firmy i samej marki Colnago, za co im bardzo dziękujemy.

Standardy technologiczne serwisu


Aby zachować najwyższy standard usług w naszym serwisie rowerowym oprócz wiedzy i umiejętności, wykorzystujemy do pracy wysokiej klasy narzędzia serwisowe. Korzystamy przede wszystkim z narzędzi marki VAR ale też i innych marek.

W swojej pracy zawsze korzystamy z fabrycznej dokumentacji technicznej, tak aby zachować podczas pracy jej normy.

W naszym serwisie używamy do mycia rowerów naszych klientów, profesjonalnej ekologicznej myjki rowerowej wraz z płynami francuskiej firmy BIOCENT FONT COMPACT2. W ten sposób zapewniamy dokładne umycie roweru i jego części z zachowaniem najwyższych standardów ekologicznych.

Ta unikatowa myjka i stosowany do niej płyn sprawiają, że żadne inne środki nie dadzą takiego pożądanego efektu.

Rower po umyciu i konserwacji w naszym serwisie wygląda jak nowy, zwłaszcza jego lakier.

Wszystkie przeglądy generalne wykonywane są zawsze po uprzednim myciu roweru

Każdy rower, po dokonanych czynnościach, jest poddany kontroli i za każdym razem testowany.

Usługi w serwisie rowerowym

Opis usług w serwisowych:

Oprócz trzech podstawowych Przeglądów Serwisowych: Brązowy, Srebrny i Złoty, prowadzimy szeroki zakres usług, między innymi:  

  • przeglądy generalne rowerów, montaże, wymiany, naprawy bieżące
  • budowa rowerów wg. specyfikacji klienta
  • montaż nowych rowerów z kartonu
  • spakowanie roweru w karton do wysyłki
  • wymiany ram i całych grup osprzętowych
  • mycie roweru i napędu
  • przeglądy gwarancyjne
  • bieżące naprawy serwisowe rowerów
  • dorabianie wkładek do butów
  • montaż bloków szosowych i MTB w butach
  •  opinie uszkodzeń rowerów po wypadku
  • konsultacje w zakresie doboru rozmiaru ramy wraz z pomiarami i komputerowym raportem
  • naprawiamy oderwane od ramy haki (nitowanie) do przednich przerzutek
  • naprawiamy – wymieniamy w ramie tulejki do mocowania koszyków do bidonu
CENNIK PODSTAWOWYCH USŁUG SERWISOWYCH

Roboczogodzina mechanika:  250 zł

W ramach serwisu typu roboczogodzina pracujemy nad konkretnymi przypadkami związanymi z zdiagnozowaniem danego defektu w rowerze i ewentualną naprawą.

Konsultacje w doborze rozmiaru ramy wraz z pomiarami i komputerowym raportem: 300 zł

Wykonanie opinii uszkodzeń rowerów po wypadku wraz z wyceną komponentów: 1290 zł

Mycie roweru wodą z płynem : 150 zł

Spakowanie roweru w karton do wysyłki: 300 zł

Mycie roweru i napędu w myjce ekologicznej : 290 zł

Montaż nowych rowerów z kartonu: 500 zł                    

Naprawa oderwanego od ramy haka (nitowanie) do przedniej     przerzutki: 490 zł

Naprawa – wymiana w ramie tulejki do mocowania koszyka bidonu: 250 zł

SERWIS ROWERU – BRĄZOWY – 2025

Koszt: 420 zł  ( mycie roweru wodą z  płynem) 

Koszt: 520 zł  ( mycie roweru i napędu w myjce ekologicznej)

Serwis roweru obejmuje dokładne mycie roweru, przy użyciu najwyższej jakości środków pielęgnacyjnych, smarowanie,  regulacje wszystkich podzespołów, kontrolę wraz z kasowaniem luzów w łożyskach suportu, sterów i piast. Celem tego serwisu jest bieżące przygotowanie roweru przed startem lub cyklem treningowym.

Serwis roweru – BRĄZOWY składa się z następujących elementów:

  • dokładne mycie roweru w płynie lub mycie roweru i napędu w myjce ekologicznej
  • kontrola połączeń śrubowych przy pomocy klucza dynamometrycznego
  • kontrola geometrii i korekcja  haka tylnej przerzutki
  • regulacja przerzutek oraz hamulców w rowerze
  • regulacje i kasowanie luzów
  • pod centrowanie kół
  • smarowanie łańcucha
  • oględziny ramy pod kątem ewentualnych uszkodzeń
  • regulacja napędu elektronicznego oraz ładowanie akumulatora systemu Di2 / AXS / EPS/ WRL

Sugerowana częstotliwość wykonywania serwisu:

co 2 miesiące (3000km) jazdy na rowerze lub przed startem/zawodami

Przewidywany czas trwania serwisu roweru: ok 3 godziny.

 



SERWIS ROWERU – SREBRNY – 2025

Koszt:  620 zł

Serwis roweru SREBRNY jest polecany dla tych, którzy odczuwają wyraźny spadek precyzji działania przerzutek i hamulców, konieczności wymiany łańcucha, kasety, ogumienia, skasowania luzów, kontroli układu hydraulicznego, centrowania kół.

           Serwis składa się z następujących elementów: 

  • dokładne mycie roweru i napędu w myjce ekologicznej
  • kontrola połączeń śrubowych przy pomocy klucza dynamometrycznego
  • kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • wymiana linek i pancerzy
  • wymiana płynu hydraulicznego i odpowietrzenie układu hamulcowego
  • oględziny ramy pod kątem ewentualnych uszkodzeń
  • kontrola układu hydraulicznego hamulców.
  • regulacja przerzutek oraz hamulców w rowerze
  • regulacje i kasowanie luzów
  • drobne wymiany części eksploatacyjnych,

ogumienia, kasety, łańcucha, klocków, zębatek i innych części

  • centrowanie kół
  • smarowanie łańcucha i konserwacja innych elementów w rowerze
  • regulacja napędu elektronicznego oraz ładowanie akumulatora systemu Di2 / AXS / EPS/ WRL, aktualizacja oprogramowania miernika mocy.

Cennik SREBRNY nie obejmuje napraw amortyzatorów oraz naprawy hamulców hydraulicznych.

Przewidywany czas trwania serwisu roweru: 4 – 5 godziny.

Sugerowany następny serwis za – 5000 km.

SERWIS GENERALNY ROWERU – ZŁOTY-2025

 Koszt: 790 zł

Przegląd generalny – serwis roweru – ZŁOTY, polega na gruntownej modernizacji w celu przywrócenia roweru do stanu kiedy był nowy.

Rower po przyjęciu do serwisu poddawany jest kompleksowemu myciu, przy użyciu najnowszych środków ekologicznych z napędem włącznie. Mechanizmy w rowerze zostają rozebrane, aby później złożyć je ponownie przy użyciu najwyższej jakości smarów. Wszystkie mechanizmy poddawane są szczegółowemu myciu, kontroli, ewentualnej wymianie i regulacji. Po zakończeniu kompletu czynności rower przechodzi kompleksową kontrolę i próbę testową.

Serwis roweru – ZŁOTY składa się z następujących elementów: 

  • dokładne mycie roweru i napędu w myjce ekologicznej
  • kontrola połączeń śrubowych przy pomocy klucza dynamometrycznego
  • kontrola i korekcja geometrii haka tylnej przerzutki
  • rozebranie, czyszczenie i smarowanie łożysk steru
  • rozebranie, czyszczenie i smarowanie łożysk suportu
  • rozebranie, czyszczenie i smarowanie przerzutek
  • rozebranie, czyszczenie i smarowanie piast kół
  • rozebranie, czyszczenie i smarowanie łożysk korpusu kasety
  • wymiana linek i pancerzy
  • kontrola układu hydraulicznego hamulców, uzupełnienie płynu i odpowietrzenie
  • regulacja przerzutek oraz hamulców w rowerze
  • regulacje i kasowanie luzów
  • wymiany części i elementów eksploatacyjnych
  • centrowanie kół
  • wymiana ogumienia
  • smarowanie łańcucha
  • wymiana owijki
  • oględziny ramy pod kątem ewentualnych uszkodzeń
  • regulacja napędu elektronicznego,  ładowanie akumulatora systemu Di2 / AXS / EPS- WRL, aktualizowanie oprogramowania  w mierniku mocy.

Cennik ZŁOTY nie obejmuje napraw amortyzatorów oraz hamulców hydraulicznych.

Sugerowana częstotliwość wykonywania serwisu: raz w roku, najlepiej w okresie jesienno-zimowym w celu przygotowania roweru do sezonu.

Przewidywany czas trwania serwisu roweru wynosi: 8 godzin.

Zapraszamy do kontaktu z serwisem:
serwis@harfa-harryson.com.pl